Тенденції щодо зменшення ваги пластикової упаковки
19.12.2022

Останнім часом багато виробників газованої води, олії, пива, міцних алкогольних напоїв, соків і молочних продуктів частіше використовують пластикові ємності для розливу та реалізації своєї продукції. ПЕТ упаковка завдяки своїй невисокій вартості стала одним із найпопулярніших та затребуваних видів тари для фасування харчових та нехарчових продуктів. Наразі намітилася тенденція до зниження ваги ПЕТ тари. Багато вітчизняних та зарубіжних компаній вже використовують цей прийом, щоб зменшити витрати свого бізнесу.

Навіщо потрібно зменшувати вагу упаковки і чи варто це робити

Не всі виробники згодні з тим, що для зниження витрат потрібно зменшувати вагу упаковки продукту. На думку деяких із них, такий прийом може відлякати споживача, який звик до стандартного виду виробів. Але інші підприємці вже підрахували вигоду від застосування цього способу і знайшли собі безліч плюсів. Переваги полягають у наступному:

  • ✅ Зниження вартості товару. Зменшення ваги упаковки відбивається не лише на зниженні її вартості, а й на зниженні ціни кінцевого продукту споживача. За рахунок цього може зрости попит на нього.

  • ✅ Зниження маси продукту. Це полегшує вантажно-розвантажувальні роботи та транспортування продукції.

  • ✅ Скорочення витрат на виробництво. Це один з головних аргументів на користь використання цього методу.

  • ✅ Зменшення негативного впливу на екологію. Чим менше пластику в упаковці, тим легше її переробити і тим менша шкода буде завдана навколишньому середовищу.

Таким чином виходить, що зниження ваги тари із пластику ніяк не впливає на її якість, але при цьому потрібно менше витрачати на виробництво продукції.

Які компанії знизили свої витрати

Багато покупців уже помітили, що на полицях магазинів все частіше почала з'являтися продукція у ПЕТ пляшках із тонкими стінками. Серед компаній, що піддалися тенденції, можна виділити такі:

  • ✅ San Pellegrino. Випустила серію продуктів у полегшених пляшках, заощадивши близько 850 000 фунтів стерлінгів за рік. 

  • ✅ Coca-Cola. За рік заощадила 650 тонн матеріалу на виробництво полегшених пластикових пляшок, що дозволило зменшити витрати на логістику.

  • ✅ Nokia. Зменшила вагу коробок для мобільних телефонів на 54%, що позначилося на вартості гаджетів. 

  • ✅ Багато вітчизняних виробників питної та газованої води, пива та молочної продукції.

Керівники цих компаній в умовах економічної кризи таким чином намагаються знизити витрати виробництва, але при цьому не втратити свого споживача. Вітчизняні та закордонні виробники для виготовлення такої ПЕТ тари замовляють спеціальні преформи.

Де купити преформи та готову ПЕТ тару

Підприємство «Завод преформ» реалізує пластикові ємності різного об'єму та комплектуючі до неї: пластикові кришки та ручки. Також компанія займається виробництвом та продажем преформ для виготовлення пластикових пляшок. Багато параметрів, таких як об'єм, товщина стінок і дна, задаються на стадії виготовлення заготовки для неї. Тому компанії-виробники мають можливість суттєво заощадити на упаковці продукції, замовивши на заводі полегшені преформи. Усі параметри визначаються на етапі оформлення замовлення.