Період, протягом якого можливе повернення або обмін товару: 14 днів, починаючи з наступного дня після отримання товару.

Які товари не можуть бути повернені або замінені:

  • Використані товари.
  • Продукти, які втратили належний зовнішній вигляд або споживчі властивості.
  • Продукція з пошкодженими пломбами, ярликами або оригінальною упаковкою.
  • Товари, виготовлені на замовлення для певного клієнта.
  • Товари, які не підлягають поверненню відповідно до законодавства України «Про захист прав споживачів».

Хто несе витрати на транспорт при поверненні або обміні продукту:

Якщо продукт не підходить через помилку співробітників компанії Завод Преформ, транспортні витрати на повернення оплачуються компанією.

У випадку, якщо продукт не підходить з вини покупця, витрати на повернення продукту несе сам покупець.

Як здійснити повернення товару:

  1. Необхідно заздалегідь погодити повернення зі співробітниками компанії Завод Преформ. Це можна зробити через будь-який зручний для вас канал зв'язку, наприклад, через розділ "Контакти" на нашому веб-сайті.
  2. Надіслати товар за адресою, вказаною на упаковці. Якщо ви не збережете зворотну адресу, ви можете уточнити її у наших співробітників.
  3. Будь ласка, не надсилайте посилку з оплатою при отриманні (накладеним платежем), тому що в іншому випадку ми не зможемо її прийняти.
  4. Після відправки посилки повідомте нам номер декларого повеації для відстеження та отримання вашрнення.

Як отримати відшкодування за повернутий товар:

  1. Умови повернення коштів обговорюються у процесі погодження.
  2. Кошти повертаються різними методами, залежно від того, як вони були спочатку внесені.
  3. Зазначаємо, що повернення коштів не здійснюється через послугу "накладений платіж".